Rozkład jazdy |
Rozkład jazdy w komórce |
Cennik KLA |
Karta elektroniczna |
Punkty ładowania karty |
Przepisy KLA |
Nasz tabor |
Usługi i reklama |
Historia komunikacji miejskiej w Kaliszu |
Dokumenty do pobrania |
Projekty unijne |
Ochrona danych osobowych |
Bilet jednorazowy przez komórkę
Za pośrednictwem systemu moBILET możliwy jest zakup przez telefon komórkowy biletów jednorazowych (normalnych i ulgowych) i specjalnych ( weekendowych i rodzinnych).
1. Jak zostać użytkownikiem moBILET i korzystać z usługi – krok po kroku.
- wyślij SMS-a o treści: „MOBILET” pod numer 7055 (0,50 zł + VAT)
- odbierz SMS-a z linkiem do pobrania aplikacji
- przejdź do adresu podanego w SMS-ie
- pobierz i zainstaluj aplikację
Pobierz aplikacje bezposrednio na smartfona:
Możesz aktywować konto z poziomu aplikacji, bez wysyłania SMS ani rejestracji przez www. Pobierz aplikację na iPhone, telefon z systemem Android lub Windows Phone i skorzystaj z modułu aktywacji.
Możesz aktywować konto z poziomu aplikacji, bez wysyłania SMS ani rejestracji przez www. Pobierz aplikację na iPhone, telefon z systemem Android lub Windows Phone i skorzystaj z modułu aktywacji.
Pobierz aplikacje ze strony www.mobilet.pl
Każdy nowy użytkownik otrzymuje na stracie 3 zł - pod warunkiem dokonania rejestracji przez SMS-a. Wykorzystana kwota zostanie potrącona przy pierwszym zasileniu konta moBILET

2. Zasil swoje Konto moBILET
Zasilenie ekspresowe jest realizowane za pośrednictwem serwisu PayU.pl oraz Przelewy24.pl i jest dostępne bezpośrednio w Portalu Użytkownika, jak i na stronie głównej moBILET.pl. Korzystając z tej formy zasilenia, wpłacone środki dostępne są praktycznie natychmiast.
Zasilenie standardowe, to przelew na przydzielony indywidualny rachunek rozliczeniowy. Zarówno numer rachunku, jak i dane do przelewu są widoczne w Portalu Użytkownika – zakładka „Zasilenie konta”.
Zasilenie standardowe, to przelew na przydzielony indywidualny rachunek rozliczeniowy. Zarówno numer rachunku, jak i dane do przelewu są widoczne w Portalu Użytkownika – zakładka „Zasilenie konta”.
moBILET nie pobiera żadnych opłat za zasilenie konta.
3. Kasowanie biletów
W czytelnym graficznym menu należy wybrać z listy żądany rodzaj biletu i potwierdzić chęć jego skasowania.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Regulamin Systemu moBILET - link
Podręcznik użytownika - link
Dodatkowe informacje
Infolinia moBILET, porozmawiaj z konsultantem - tel: 801 805 900 lub 61 66 70 999
(pon. – pt. 8:00 -17:00) albo email - pomoc@mobilet.pl